V petek je Hyundai napovedal predstavitev svojega prvega avtomobila s sistemom polnjenja na sončni strehi, najnovejši hibrid z imenom Sonata. Obljubljajo, da bodo tehnologijo v prihodnosti uvedli tudi na druge avtomobile, to je šele prvi korak od mnogih.
Načeloma naj bi uvedba sončne strehe pripomogla k izboljšanju porabe goriva, povečanju električne energije in zmanjšanju izpustov ogljikovega dioksida. Po napovedi podjetja bi njegove silikonske plošče omogočale polnjenje med 30 in 60 odstotkov akumulatorja avtomobila preko sonca.
VPLIV
Šest ur vsakodnevnega polnjenja bo avtomobilu dodalo dobrih 800 kilometrov poti. Za potrošnika to pomeni udobje in velik prihranek pri bencinu.
Za zdaj se zdi, da ima Hyundai sončna streha podporno vlogo pri napajanju svojih avtomobilov. Njihov dolgoročni cilj je, da bi avtomobili s fosilnimi gorivi postali zastarel koncept, navaja podjetje. Novi Sonata Hybrid je majhen korak v pravo smer.
Ker Sonata hibrid še vedno delno deluje na bencin, še vedno oddaja enake toplogredne pline kot običajna osebna vozila. Vendar pa je (in bo) veliko varčnejši. Hibridni avtomobili v povprečju oddajajo toplogredne pline v količini več kot 30% manj v primerjavi z bencinskimi kolegi.
“Razprava o tem, ali je elektrika dejansko čistejša od bencina, še vedno ostaja.”
Trenutno več kot 45% električne energije, proizvedene v ZDA, izvira iz elektrarn na premog. Hyundai gre v pravo smer, a kljub temu ga čaka še veliko izzivov.
Avtor: J.J.