S pomočjo vetrovnika bo serijski model Rimac C_Two (električni GT hiperšportnik), ki uradno še nima imena, postal bistveno še bolj aerodinamičen, kot bi bil sicer.

Testiranje v vetrovniku – s tremi različnimi prototipi

V tem tednu je hrvaško podjetje Rimac sporočilo, da je končalo zadnje preizkušanje njihovega novega hiperšportnika v vetrovniku. Pri tem so uporabili kar tri različne generacije prototipov C_Two za optimizacijo aerodinamike avtomobila.

Družba je pri samem izboljševanju aerodinamike avtomobila uporabila na tisoče CFD (Computer fluid dynamics) simulacij s ciljem izboljšati aerodinamiko hiperšportnika.

Potrebno je tudi povedati, da Rimac še vedno ni razkril produkcijske različice koncepta C_Two ter samega imena modela, kar pa kljub temu ni upočasnilo razvoja novega modela.

Izboljšave tudi pri hlajenju električnega pogona

Poleg izboljšanja količnika zračnega upora pa je podjetje posvetilo veliko pozornosti hlajenju oziroma odvodu ekscesne toplote. Za potrebe toplotnih simulacij je bilo uporabljenih kar 180 milijonov izračunov. Pri tem je potrebno poudariti, da električni pogonski sklop C_Two ne zahteva enake stopnje hlajenja kot klasični avtomobili, ki za svoj pogon uporabljajo motorje z notranjim izgorevanjem.

Kaj so vodilni inženirji pri hrvaškem podjetju Rimac ugotovili pri testiranju njihovega hiperšportnika v vetrovniku, pa si poglejte v spodnjem video posnetku.

Še nekaj osnovnih podatkov o zmogljivosti Rimac C_Two modela:

  • Pospešek 0-100 km/h v 1,85 sekunde
  • Najvišja hitrost 412 km/h
  • Navor 2.300 Nm
  • Baterija (s 6960 celicami) zadrži 120 kWh in proizvede neverjetnih 1,4 MW moči
  • Doseg baterije 550 km
  • 8 vgrajenih kamer, 12 ultrazvočnih senzorjev, 6 radarskih oddajnikov
  • Izjemno natančen GPS sistem in IMU senzor za avtonomno vožnjo
  • 6 notranjih zaslonov (tudi za sovoznika)

Model C_Two bi tako lahko postal eden najbolj “občutljivih” in povezanih serijskih avtomobilov na svetu.

Avtor: J.J.

Vir: Vmax.si