Hrvaško podjetje Greyp, ki je povezano z uspešnim in vse bolj svetovno prepoznavnim podjetjem Rimac Automobili, je izdelalo visokotehnološko električno treking kolo z dosegom 100 km.

V zadnjih letih je Greyp prodrl na trg električnih koles, zdaj pa uspešno razširil svojo floto in vstopil v segment e-treking koles. Novi Greyp eSUV T5 nudi vrhunske zmogljivosti v kombinaciji z največjim udobjem. Naj gre za vsakodnevno vožnjo v službo, dolgo vožnjo po podeželskih cestah ali daljše potovanje v naravo.

Novo električno kolo deli številne uspešne lastnosti z gorsko različico Greypom G6

Novi eSUV združuje vso Greypovo tehnologijo z značilnostmi vožnje treking kolesa. Greyp T5 z aluminijastim okvirjem, zmogljivo baterijo 700 WH, 100-milimeterskim hodom in 29-paličnimi kolesi Schwalbe G-One Allround, predstavlja močan e-SUV. Po njihovem mnenju zagotavlja edinstveno izkušnjo vožnje, ne glede na to, ali gre za dnevne izlete v službo ali daljša potovanja.

Zmogljiva baterija z dosegom 100 km

Ena od pomembnih prednosti kolesa je zmogljiva baterija, s kapaciteto 700 Wh, kar zagotavlja doseg do 100 km. Zasnovana in izdelana je v sodelovanju z družbo Rimac Automobili. Baterija je vgrajena v spodnjo cev in se nahaja točno v težišču kolesa.

Greyp ima tudi integrirano eSIM, ki uporabniku omogoča stalno povezavo z internetom. To odpira nove možnosti uporabe kolesa. Lastnikom pa omogoča tudi daljinski nadzor nad določenimi funkcijami in zaščito pred krajo.

Aplikacija omogoča nove funkcije uporabe kolesa

Greypovo aplikacijo lahko uporabljate na dva načina, kot nadzorno ploščo ali daljinski upravljalnik.

Način nadzorne plošče preko pametnega telefona pretvori v razširjeno verzijo nadzorne plošče. Ta omogoča dostop do različnih funkcij, kot so navigacija, prevožena razdalja in kamere.

Daljinski način pa lahko uporabite kot daljinski upravljalnik, tako da lahko uporabniki pošiljajo besedilna sporočila, fotografirajo, zaklenejo kolo na daljinskem upravljalniku ali pa aktivirajo stikalo za popoln izklop kolesa.

Greyp T5 je opremljen z 250 W motorjem MPF 6.0c in 90 NM navora, kar pride prav predvsem na velikih vzponih. Motor ima tudi vdelano programsko opremo po meri. Tako se raven pomoči motorja pri kolesarjenju enostavno prilagodi ročno na balanci.

Avtor: J.J.

Vir: croatiaweek.com, Youtube